ska man leva med vintern nu när alla sommarminnen bränner

Det blev kladdkaka och GH igårkväll med, i bushän med Kicki, jag somnmade som vanligt när det blev filmtajm. Trots att jag tjatade, plus att jag hade fått näsblod så det borde vara jag som bestämde..

Idag hade jag tänkt sova länge.
Idag hade jag tänkt att noppa mina ögonbryn.
Idag hade jag tänkt åka en snabbis in till staden.
Idag hade jag tänkt köpa hårfärg och ansiktsmask i stan.
Idag hade jag tänkt färga håret.
Idag hade jag tänkt ha hemma-spa med Majsert.
Idag hade jag tänkt nörda sönder med Majsan framför GH.
Idag hade jag tänkt chilla QP-grillen hela jävla fucking dagen..

Men eftersom det är lov nu så tror väl alla skiftisar på mcd att deltidarna inte har ngt bättre för seij och bara sitter och rullar tummarna och hoppas på att ngn ska ringa in dom. Och om man är lite ovillig till att jobba så finns alltid min gamla vän övertalningsförmåga. Just nu är det min ovän, för just nu har den sett till att jag får jobba idag. Och just nu har jag ganska bråttom om jag inte ska komma försent..

Vår gamla vän Linus va i Metro iförgår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0