Star Power!!

Idag vart jag ledig, askalsskönt.. Somnade med kläderna på igår med, jag hoppas inte detta ska bli ngn trend, för det är i nte så jäkla kul att vakna upp 5 timmar senare med kläderna på och undra vart fan man är ngnstans.. Kicki va här med, vi nördade oss framför GH och sen satte vi på Lejonkungen och käkade kladdis a la Emma&Kicki.. Det var i den veven jag däckade..

Egentligen så skulle jag ha pluggat hela dagen idag, det var planen i alla fall.. Majsan och jag har nämligen prov i övergång till ledning på mcd imonn kl 09.00 med mr Berg.. Men så har det inte blivit.. Jag har ist ägnat min dag åt att sitta framför tvn med guitarren i händerna och varvat easy och levlat meij upp till medium.. Revanch på lördag tack, jatack!

Lite "plugg" blev det iaf, åkte till jobbet när Majsert slutat, men det blev mest en massa fet mat och snack om permobiler med cykelkorgar och deras framtid i köket. Vi tror starkt på det, då kan man bokstavligt talat jobba där tills man dör, eller ngt..

Nu när Elida är här (Amandas inneboende för veckan) så har hon snackat en del om wow, och när hon snackar om det på sin vänersborgska så låter det rätt kul. Fan jag skulle lätt kunna börja, men så länge dom inte sätter dit en del skoaffärer och latte take aways i spelet så tror jag att det tar ett tag inna jag ger meij in på det..

Nu hade jag tänkt läsa igenom  skiten en gång så att man kan det någorlunda imonnbitti och sen ska man väl ta seij en liten skönhetssömn.. Hångel hej!


Kicki tod dessa bilderna och påstod att jag var modig.. Nejdå, bara dum, sa jag då.. Det kan la stämma..

/hug = u need a hug (mohaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0