under pressure

Fan nu måste jag verkligen sätta meij och börja plugga snart, gick från matten kvart i 10 så va hemma vid 10. Skönt. Men detta va mkt för att jag skulle komma igång med pluggandet till ikväll, men har pucko kommit ngnstans? Svar nej. Jag har sett en film "Mini's first time", käkat tårta och käkat dagens obligatoriska nudlar. Ungefär nu har jag lyckats få upp kroppsvärmen sen jag var utanför dörren sist för ca 2.5 timmar sen. Med detta vill jag säga att det verkligen är kallare än en isbjörns rövhål ute.

Nog om det, hon förvirrade tanten från accent ringde för ett tag sedan och sa att min väska va ledig nu. Bitchen som lagt undan den igår hade aldrig kommit så nu kan jag bara gå dit så är den min. Annars hade jag fått den i lila, då hade jag aldrig blevit riktigt nöjd för då hade jag vetat hur den såg ut i svart..

Sen blir det Ullared med världens underbaraste fetton imonn på studiedagen. Då ska jag typ bunkra upp med en kaffetermos på bussen eller ngt. Tror inte dom pallar med att jag är lika cranky denna gången med. Och jag ska satsa på att köpa lite mer än en chipspåse och en ansiktismask. Nu ska drinkmixar och shott-material följa med hem i den stora motbjudande Ge-kås kassen..

Nej nu måste jag för i helvete sätta igång och lära meij lite om station och handledar-verifieringar.. Spännande när jag inte ens vet om vad det betyder, men det sk vi nog kunna fixa.. Desktest på det annars, swing-party med Jesper och Majsan inne i personalrummet har man juhe varit med om innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0