they don't even care at all

Asså vafan, I don't get it.. Crazy dag som inleddes med att JAG städade mitt rum, inklusive damsugning och golvtvätt.. En lelle, estetiskt, hade huvudverk som in i helvete fast va typ speedad och seg på samma gång. Efter skolan gick vi till Donkie (ännu konstigare att jag var villig att betala för ngt som jag kunde ha fått gratis 15min bussresa därifrån), chillade och käkade. Majsert uppenbarade seij och vi drog till um som tydligen har flyttat och ligger numera i galleria-huset. Sen blev det pizza på Klåpatra och jag lurade av hela 10 kr på priset så fick min pizza för 40 kr tror jag..

Köpte en kjol som kmr användas som tubklänning inne på Åhlens när allt annat hade stängt och sen blev det solning med Majsan och Dempa. Nu bryr jag meij inte om att det är skitdyrt, jag vill bli brun! Dennis körde meij hem och nu sitter jag här och mår illa när jag tänker på att vi ska ha matte imonn, plus att vi ska ha prov på station och handledarverifieringar imonn. YEY!

Trots att min hårfärg rent ut sagt är så jävla ful att jag snart seriöst spyr på den så har jag fått förvånansvärt många komplimanger för den på sistone. Jag har sån jävla torka nu vad jag ska göra med skiten..

Nu ska jag måla naglarna eller ngt annat spännande..


Snart är man officiell swinger med då,, NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0