you just do as you're told

Dags för veckans första försovning idag känner jag, jag hade kunnat hinna till skolan.. Men då hade jag typ inte hunnit platta håret, sminka meij och knappt ta på meij kläder.. Så jävla gärna vill juag faktiskt inte dit, fucking svenska och fucking kundpass, vafan ska jag inte slå på och sjukanmäla meij? Hade vatt så jäkla skönt, då skulle jag bara ha en skoldag innan lovet :D

Var och kollade på Majsans slutproduktion igår med, fan vad den är bra asså och Majsert är bäst (:. Blev fika på morfars efter igår med, denna gången var det Mika, Maja, Erica, Kicki och jag.. Inte så jävla lätt att tränga in alla oss på fullsatta farfars, men slapp till slut att dela med meij av ägget till Kicki.

Köpte ett par nya trosor (zebra med rosa rosett) och en tisha igår. Är fortfarande lite osäker på tishan, tror nästan det får bli en returner, sad but true.

Schemadag igår, inte mkt tider alls, men det är la bra för konstigt nog så är man gladare, smalare och fräshare när man inte är på stället 24/7.. Nackdelen är dock att man blir aningen fattigare med, men jobbar man för slavlön så gör inte 1 3-timmarspass mer eller mindre så himla stor skillnad.

Senaste veckans trosinköp


Erika hade tagit med seij brownies till Emmas födelsedag, jag åt 4 st..

No more, no Donk 4 Kicki-bah!


Majsans slutproduktion

Så nu ska jag klä på meij och se om man kanske kan lägga ut några videosar på ansiktsboken..
Hångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0