han där borta med den blonda kallufsen, han ska du akta deij för.. han är bög..

Nu har det varit helg och vi har entrat en helt ny vecka,men det är inte vilken vecka som helst, utan det är sportlov! Och herregud vad jag ska spotta/sporta (?) denna veckan. Haha, LURING!

I lördags så hade Emma tjejkväll som framåt kvällen mer och mer övergick till partaj. Jag tror det var lite av ett tema att ge henne underkläder, tror nästan hon fick det av alla.. Efter mat, efterrätt, ölspel, jag har aldrig, förlovningsförfrågningar, klädpoker, haircuts, cuts i handen och skorstensrökande så var det dags att tänka på refrängen. Tog bussen in till staden och trodde jag kunde lura hlt, så jag gick lugnt och sansat till Norra station medans Amanda och Erika satte seij på Mcd för att vänta på bussen en timme.. När jag kom fram, 10 min försent, så hade bussen självklatrt gått. Då var det bara att joina Erika och Amanda på Donken. Träffade några stockholmare som bjöd på ketchup, ville att vi skulle klippa dom, hmm, dom tyckte 91:or var en fin årgång med.. "jag har aldrig gett ut fel mobilnummer .." haha..

Ericas nya tattuering som bara var såååååå snygg <3


Mina bilder blev så dåliga (mobilkameror är tyvärr inte dom bästa..) så jag snodde Erikas ist..

Igår fyllde min mamma 40 år, så det va askalas tårtkalas hemma hos oss, asboring va det... Jag gick och la meij efter tårtan, det va inte meningen att jag skulle somna, men det gjorde jag. Det var rätt skönt nu när jag tänker efter, då slapp jag sitta och verka intresserad av ngt som ngn snackar om som hände år 1800-kallt..

Idag blir det jobb 12-20, ja juste igår tjatade jag till meij att sluta 4 timmar tidigare än vad jag skulle ha gjort egentligen, så får la vara villig och billig och erbjuda meij att stanna över eller ngt..

Nu ska jag se om det finns kvar ngn tårta som kan bli min nyttiga start på dagen idag..

smörigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0