2008

Januari - Började andra terminen i 2:an, umgicks fortfarande med Jocke + Spet gänget. Åkte till gbg med Amanda, Erica hade tjejkväll. Åkte till gbg med Majs, jobbade en massa och fikade på Morfars's efter jobbet med Majsan varje dag i en vecka.

Februari - Tränade rätt intensivt ett tag men kom på vf jag slutat sist, det är inget för meij. Malins kompis 18-års fest på Fina Laxen, Emma hade tjejkväll, jobbade en massa på sportlovet och blev förälskad i Sweeny Todd efter biobesök med Majsan. Mamma och pappa åkte till Egypten och jag hade lite gettogether.

Mars - Jag fyllde 17, hade lite tjejkväll och fick en rosa fågel som döptes till Mattias. Mallan Ballan fyllde 18 och jag gick till käftis. Besökte IKEA och DK, Amanda hade en inneboende, Jimmy från Timrå. Jobbade en massa på påsklovet och annars med.

April - Första APUn, spenderade 2 veckor på Salong Frisyren. AmandaD hade tjejkväll, Cici fyllde 20. Hade sista passet i gymnastiken innan jag gav upp för gott. Jobbade såklart en massa..

Maj - Värdinna för konstliv på Lilla böslid. Åkte till Rhodos med Mallan och Majsan, underbra underbar resa. Kicki hade maskerad, jag var djävul och fortfarande blå/grå/lila i håret. Köpte ny mobil. Glömde kanske nämna att jag jobbade en del.

Juni - Första egen hårvård, efter misslyckade slingor blev jag lycklig brunett igen. Sommarlov, Dior hade ferre, bosatte meij lite hos Jessika och mkt hos Majsan. Mysbyx-midsommar hos Majsan. Jobbade skift med Maja och Dennis, massa fest, discodansing och Sex and the City plus att jag kom in på Moon

Juli - Åkte till Ullared med fettorna, Cici flyttade till Sthlm, Rix Fm festivalen. Kladdis och vin hos Bella efter hennes sista stängning, jobbade mer än mkt. I didn't hit Nemo.

Augusti - Emelie hade inflyttningsferre i numera rosa lägenheten. Jag och Majsan börjar utb till handledare. Mallan hade kanonkul fest med biltaks-åkning och nakenspringning utomhus. B&B och Harrys med dom som sålde bästa timmen och fick Lizette i min ägo.

September - Slutade röka, började röka. Kräftskivor och jorden skulle gå under, Jäger-Mackan fyllde 20 och Majsan 18. Middag med jobbet på Fridolfs, fick kamera bio och pizza (?). Åkte på världens roligaste sup och släng-resa med Majsan till Magaluf.

Oktober - Gick på dragshow och modevisning med Dennis. Andra APUn och spenderade denna gång 3 veckor på Frisyren. Förlängde Pillans hår, Dempa hade kändis-maskerad. Dennis fyllde 21 och en massa jobb på höstlovet.

November - Skolfoto och Halloween-party hos Dior. Söp till det på jobbet och fick VG på premanentrullning. Förlängde Majsans Barbro och hade utskällningssamtal. Massa mys på filmkvällar. Hände väl att jag jobbade med..

December - Fick Dolly insatt *happy*, julfrulle m jobbet. Fler film och vinkvällar. Färgade håret, jullov = jobb. Firade jul i Prag med massa shopping. Nyår med Majsan, Kicki, Dennis, Karro och Carro.



Tack alla för detta underbara året!

Kommentarer
Postat av: Josefin LP

haha "utskällningssamtal", bästa ordet ju

2009-01-05 @ 00:20:00
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0