Back to Black on Track


Yeyah, ooh vad roligigt för idag börjar skolan och som jag har längtat.. NOT! Kul att man hinner tvätta håret med och kläder, ja men det har jag valt sen en vecka tillbaka.. Så jag förstår inte riktigt varför jag sätter meij vid datorn det första jag gör.. Kan det vara för att duschen var upptagen, eller för att jag helt enkelt hoppas att det inte är måndag och att vi inte ska till skolan idag. Jag kan försova meij och säga att jag trodde att det var söndag, igen.

Tror att vi till och med börjar terminen med frisörteknik och kundpass på eftermiddagen. Och så ska vi få nytt schema, jag hoppas och innerligt tror på att alla ljuger, att vi fortfarande kommer att vara lediga på tisdagar och inte ha ngn konstig estet-lektion.

Men nu återgår allt till det normala och man kan ägna seij åt sina favoritintressen på JB, som att titta ut, ännu mer bli uttittad och stå och röka nedanför ingången. Vafan hände med att JB skulle bli en hälsofrämjande skola och man skulle få alla eleverna att sluta röka, det har vi juhe inte hört så himla mkt om..

Nej herregud, om jag inte vill se ut som värsta Hej kom och hjälp meij-fallet så får jag nog hoppa in i duschen och börja göra meij iordning typ rätt snart, typ nu.


Hångel som fan i fågel, fisk och mittimellan!

Kommentarer
Postat av: Erica

FAN vad snygg du var på första bilden kviiiinna!!

2009-01-12 @ 16:08:15
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0