bränner mat i köket

Sisådäryes, idag blev man väckt av en hes Clewander som ville ha nr till personer på jobbet. Skickade dom för typ 1 timme sen, men min mobil har börjat bli cepe, typ stänger av seij och nu håller den fortfarande på att skicka till Lina. Som om den inte får ngn täckning eller ngt. Spela roll.

Nu har jag i alla fall klätt på meij och lockat håret, och om 30 min så går bussen. Funderar på om jag ska måla naglarna, vänta när jobbar jag nästa gång (ingen aning, orkar inte kolla), vilken färg ska jag ha (spelar ingen roll, bara den täcker mina förstörda nageltippar), hinner det torka innan jag ska ut och ta smoken? Nej, jag släpper den tanken..

Fan jag orkar inte skriva mer, men jag längtar tills mina skor kmr :D, hångel!

Oh gud jag måste bara få med; LYSSNA PÅ LITTLE MARBLES!!
Helt osammanhängande underbart dunderflummiga texter om meloner, och mat.



Ge meij choklad och kex och ännu fler komplex!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0