död fother mucker

Oh my,, jag är så himla fett med trött nu att jag verkligen hade kunnat gå i celibat och flytta till ett kloster utanför spaniens västkust bara för att få evig vila.. Haha eller ngt.. Jag har i alla fall jobbat 24 timmar denna helgen och känner meij utpumpad, och smått galen. Men jag tror jag tar igen det genom att skippa skolan imonn, jag har vettigare saker att göra. Som att chilla, fixa Kickis hår och hålla Dennis i handen när han ska sätta i rälsen.. Kanske ska catcha up med Majsan med.. Men nu ska jag inte ödsla energi på detta så cya!


Kommentarer
Postat av: Erica

JAG SÅG SKORNA FRÅN BIANCO, TO DIE FOR :O:O

2009-01-26 @ 21:28:34
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0