don't try to stop me baby, hold me tight

Fan jag är så fucking fitt, fetto trött på skolan, det är fan no variation and no motivation so I need a vacation som in i helvete.

Försov meij 2 timmar och kom därmed 2 timmar för sent till skolan, lite lagom sådär, hann tvinna lite utan att tröttna (haha, klart jag tröttnade, men jag pissade inte på det som jag gjort om jag närvarat hela lektionen) på det innan vi gick och käkade. Hade för en gång skull inte kund på kundpasset, men fettot ville ha assistans så då hoppade jag in och pänslade lite färg. Irriterade henne lite med min närvarao, gick och checkade Emma som fick håret slitet och toperat, sprayat och tvinnat (stackarn), gick tillbaka in i salongen,, Ja, jag kände meij rätt överflödig..

Stack till salongen där Eva låg lite efter med shemat, men det vakul att hjälpa till se henne i sitt rätta element. Snacka lite med Jessika, kedjeröka och lära meij en massa som vanligt *höhö hö*. Det var i alla fall fedt med najs att sitta kvar och bara snacka en massa skit, röka och käka semlor med Eva när vi slutat. Tror vi satt där en 45 min eller ngt.

Sen var det raka vägen hem till Dempa på Kravallås, så fort jag steg innanför dörren så var maten (pizzan) klar. Dom hade tom sparat ett hörn utan skinka till meij *happypussy*. Man blir juhe lycklig, satte på Mean Girls som Kicki hade haft med seij, hmm Mika var där med. Vi blev nästan officiellt utslängda, men inte rikitgt..

Ikväll eller imonnbitti tror jag att jag säger bye bye, tack för denna tdn, ha ett bra liv Dolly. Ska bli spännande att se hur jävlig man ser ut under allt fejk..



Kiss och bajs som fetaste Erica skulle sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0