du känner meij


Kicki, you was so right, you know me to well ;), HaHa så kul man kan ha det på torrlagret på Macken fem i elva en söndagskväll då. Har vart kanonkul att jobba idag, jag och Majsert körde järnet i kassan, sen körde jag och Sandra järnet i köket, amen guud, allt rullade åt rätt håll och efter sånna här dagar vill jag seriöst satsa på en framtid inom det. Men sen är det många, många fler downdays som tar en mkt hårdare än dessa bra dagar ever kan väga upp till. Så jag kan mer se en framtid med en uppsägningsansökan i handen. Men don't worry, it's not gonna happend for a while.

Pluggade satan efter jobbet i personalrummet till provet om 1,5 vecka, sen kom Dempa och hämtade meij. Körde till hans place där det inte dröjde länge innan Kicki uppenbarade seij med skräckis. Såg äntligen klart på den vi somnade till (Deadbirds) och god damn it woman, I think I wet my pants där ett tag. Herregud vad läskig den var, eller det lilla jag såg eftersom jag blundade större delan av filmen..

Åkte till das Mack för lite natta mat, klättrade i hyllor och sen var Kicki underbar som slösade bensin så att lilla jag skulle komma hem och inte behöva la till Åled,. Snodde lite bilder från hennes mobil och pratade party om 2 månader..

Tror det får bli en liten sovmorgon för meij imonn, måste duscha och fixa meij känner jag, har vatt as-skabb hela helgen så nu blir det dressed for success all day long.

Puss och kram, vi ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha... Carros kommentar, tänk om det hade vält?!

mitt svar; eeeh... ooj, tänkte inte på det...

haha!

2009-01-19 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0