Fck The Big Fat Ugly World


Som sagt, jag låg i sängel liiite dör länge och orkade inte riktigt springa till bussen, så det blir sovmorgon idag med :D. Funderar på hur mkt jag kmr hinna om jag kör riktigt tempo och planerar ut i minsta detalj. Men för det första så vet jag inte när jag hade tänkt att uppenbara meij i skolan, pallar inte gå till bussen om 45 min, det hinner jag inte så får se.. Jag vill måla naglarna och smörja in händerna, händerna kan jag ta på bussen och naglarna får jag klämma in ngnstans.. Sen hade det vatt bra om jag hunnit städa, men det är ett senare bekymmer. Måste fortfarande noppa ögonbrynen, har inte hunnit det rikitgt än, klä på meij är ngt annat jag måste prioritera innan jag går utanför dörren. Slänga på ett ansikte och ett par dojjs. Fan vad skönt det hade vatt om det vart varmt med då hade man kunnat lägga till solisar på den listan med..

Frisörteknik hela dagen, men jag tror att dom kmr ägna rätt stor tid åt sina modeller och jag pallar inte ha lika tråkigt som förra veckan. Typ bara sitta och kolla in i en vägg, då gör jag fan mer nytta hemma! Efter skolan ska jag till salongen och färga in två bruna slingor i Kickis hår. Snackades om pizza och kladdkaka ikväll, men jag tror jag måste hoppa det, har inte ens gjort hälften på kollaget som ska i9n imonn, städningen och ja mitt hår. Måste göra ngt drastiskt snart känner jag.

Hångel Heffaklump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0