god morning retards

No shit Sherlook klockan är redan 3 ffs! Gud vad tdn har rullat, och jag har hunnit med både frulle och supernudels in das bed med 2,5 filmer tror jag.. Började med Wild Child, den var typ rätt bra, handlade om en Malibu tjej som blev ivägskickad till flickskola i England.. Hmm, den slutade lyckligt.. Sen började jag på The Hot Chick, men den cepeade seij så jag var tvungen att stänga av den.. Satte igång Parfymen ist, den är konstig, fast bra på ett ganska brutalt sätt..

Haha anyway så gjorde jag det igår! Jag vet inte hur länge jag har tjatat om det och äntligen så bara gjorde jag det! Jag tog med meij mina underbara stövletter till Stoppan och lämnade in dom på omklackning, så hur jävla svårt var det på en skala?? Och nu behöver jag inte nöja meij med att sitta och glo på dom, nu kan jag faktiskt använda dom oxå!

Igår jobbade jag, skulle jobbat 12-17 men ungefär halv 5 började jag och Kicki tjata på Mackan att jag skulle få gå. Majsan skulle juhe komma hem från Norge och vem vill inte vara den första som kramar henne efter fintalande norrmän?? Så 20 i fick jag gå, skulle byta om och då är det ngn jävel som har tagit min tröja, jag menar jättekul att bara ha en huvtröja och inget under när det är typ 10 minus!! Men hallå jag jobbar på macken, säg vad inte jag klarar!

Så det blev hyra skräckis, baka kladdkaka, köpa sprutgrädde och kolasås, röka med ngn man är synkad med för en gångs skull! Fan vad jag saknat japan-älsklingen. Hon som alla andra retards börjar skolan idag, det är bara vi coola som går på jb som har lov tills på måndag!!

Nu måste jag för fanken gå upp och få lite koffein i kroppen!




Jag vill förresten ha ny garderob, denna hade juhe inte varit helt fel.. Asså till utseendet, jag vet juhe inte vad det är för nolifer-kläder som gömmer seij innuti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0