Hej jag är en ospecifiserad tomat, sqize me så blir jag en softisikerad ketchup!

YES! Har tagit meij igenom ännu en dag (nu är det bara 61 dagar kvar *happyface*). Sovmorgon ashell, blev på med nya nit ballerinorna, rosa nästan oanvända jeans som hittades i samband med att garderoben hamnade på mitt golv igår. Detta toppades med blingig Ed Hardy, biggy-blacky cardigan, skinpaj, rosa sjal och nitväskan som pricken över i. Haha om ni blundar nu och tänker på tomater så kan ni se framför er hur jag såg ut idag..

Skulle ha estetisk verksamhet, dagens lektion gick ut på att vi skulle riva, klippa och klistra från tidningar till papper. Hann inte ens klart, men men. Början på denna fittdagen uppvägdes med fika på Hello med Erica den gamla skatan. Ringde Kicki och kom upp, åkte till das place to be, käkade, våldgästade Majsan (eller hämtade oväntat upp henne), åkte till Kravallås. Ringde Mika och ville ha vägbeskrivning till henne, hon trodde jag ljög och skojjade men gav till sist med seij, hämtade upp henne. Körde till Dennis, vände och körde tillbaka till Mika och hämtade Dirty Dancing, åkte åter till Dempa. Ringde, ringde och åter ringde, han svarade till sist och kom och öppnade. Såg den fantastiska filmen, hann med ett sug, åkte och lämnade Mika, inom driven, lämnade Majsan och underbara Kicki körde meij hem. Hade vatt sådär lagom kul om jag sov hoss Kicki att väcka henne och Patrik vid 6, dra på seij gårdagens kläder och dra till skolan för fittig mattelektion. Men då hade jag iofs redan varit i staden och hade kunnat gå upp mkt senare. Fan jag ska inte tänka så mkt..



Hångel och evil dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0