just nu rullar det åt rätt håll


Haha, fyfan va kul det är att jobba ibland, som när man står inne på kontoret och käkar skumma tomtar inlindade i cheddarost. Eller står och posar i backroom, min bästa gren på donkie är att vika hm, jag kan nästan säga att jag är på god väg till att bli världsbäst. En annan bra gren är att sitta på golvet som ett annat emo med Kicki, eller att shotta smarties i 2an med Mackan, stå med Majsan i 2an och dra dåliga skämt, fortfarande full från gårdagen. Men ja, självklart är vi seriösa och tar saker på största allvar på mitt jobb, JATACK! Nu fattas bara en vit skjorta på fröken Nilsson och miss Karlsson och powergivande swing-skyltar. Höhö hö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0