kör mot rött, kanonfarligt! 4 av 5 toast

Hej hopp, gummisnopp, hemma från superstängning med fakeboilout och tempo på att absolut inte göra någonting. Inte för att jag jobbade stängning då, nej det är inte ngt för oss under 18 som ändå inte har ett liv. Nej jag fick snällt och lydigt stämpla ut vid 23, och chillade med Majsan och Dempa som uppenbarade seij. Upptäckte nya smaksencationer i 2an med Majsert med, mmm..

I alla fall så hanns det med liiite shopping innan Kicki tog meij med bilfärd mot det gyllend M:et. Det blev ett skitgulligt linne, som för tillfället ser lite skrattretande ut på min blekfeta skandinaviska kropp. Men om ni följer med så vet ni gott och väl att jag tänker hett, varmt och svettigt, så om man tänker brunbrända och solblekta Emma så hade linnet fått 4 av 5 toast!


Kanonbra kvalitet mot golvet i omklädningsrummet!

Det var planerat att vi skulle hem till Kicki och se klart på den jävla Deadbirds filmen från Alabama på 1800-talet eller ngt. Men grejen är att, nej, jag tror vi helt enkelt inte pallade. Så jag blev glad över att jag kunde tränga meij på hos Robin och tigga skjuts hem. Och som den underbara snälla han är så fick jag det!

Majsan var tråkig och ville absolut inte vara med på kort, så jag fick snällt hoppa in så hon kunde halvgömma seij bakom meij, då gick det med en gång mkt bättre att locka fram lite poser hos henne :D.


På kontoret finns det en dator, och den har en skärmsläckare, denna skärmsläckare kan uppskattas som otroligt roande vid vissa tillfällen. (Den föreställer en big mac, med sås som rinner ner på hälen och den åker hit och dit över skärmen). Som när man har 10 min kvar av ralle-ballen och inte alls känner seij röksugen, då går man och sätter seij på kontoret en stund och glor frenetiskt på den helt rättdressade big macen som åker runt och runt över skärmen. Här är jag och den underbara skärmsläckaren:


Gud nej nu blev det lite för mkt av det goda på en och samma gång. Imorgon har jag en fullspäckad dag att se fram emot. Lunch med Amanda hos vår gammelmormor och gammelmorfar, fika med fetaste Erica, supa satan möjligtvis på Macken efter Kickis sista lördagsstängning.

Hångel i toasten!

Kommentarer
Postat av: Kicki

hahaha!! i knew it! kom hem, kollade din blogg, tänkte "nehe inget nytt där, men jag ger det ett par minuter o kollar facebook så länge" oooch mkt riktigt så vem har satt sig o nördat vid datorn om inte lilla gummsi-pummsan!! partey imorgon!! ja tack!!

2009-01-10 @ 01:52:10
Postat av: Anonym

du bara snor en massa citat av mej :( blir ju sur av att läsa in blogg >: (

2009-01-10 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0