korthårig



Men Gud, jag tror minsann jag har skaffat meij ganska ganska långt hår på sistonde.. Så såhär skulle jag ha sett ut om jag skulle ta ut mina extensions, själv tycker jag att det är lite i kortaste laget så jag tror att jag v'äntar så länge som möjligt med att ta ut dom. Det var en kille som var med och skulle agera modell igår, han hade hår ner till rumpan och sparat sen han var 11 år gammal. Det var skitbra kvalle, ytteslitet, men fatta vilken inserationskälla, kan han vara äkta, så kan jag!

Det är rätt skönt med sovmorron, men vafan skolan hade kunnat vara slut om 1 timme, nu måste jag vara där om 2 och sen 3 timmar fram. Jag funderar på om man ska slå på stort och trotsa moder natur genom att ha på seij ballerinaskor idag, får se kul att frysa ihjäl lix..

Nej oh my, nu ska jag tvinga meij upp ur sängen, bestämma vad jag ska ha på meij, sminka meij, borsta tänder.. Jag allt man sysslar med innan man kollar på klockan, får panik och rusar till bussen och ber innerligt att man ska hinna med..

Imorgon, eller så var det på torsdag (jag är inte så insatt) så kmr EmmaE hem från Thailandet. Hon kmr vara brunare än bajs och blondare än Lady Gaga.. Gud, nu blir det latte och frappe på hög nivå i skolan på rasterna och hon kmr vara så brun och så snygg. Funderar starkt på joina Ericas idé med solarium så man inte känner seij som den albino man kmr framstå som..

Hångel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0