la vie boheme!


Hade trashat benen lite idag, fick typ dra ut åsikter från folk för att se om det var en ceeper eller sleeper. Förutom Dennis som sa att jag såg ut som en hippie, inte riktigt dejn reaktionen jag ville ha, men jag sa att han luktade illa och hade hår på ryggen så då var vi lika..

Hade redovisning om Carolina Gynning på Svenskan, det gick la bra. Sen var det kundpass och för en gång skull så fick jag en trevlig kund. Slingade och klippte, umgicks med Fia i 2 timmar sen hem till Dempa. Klippte till honom och sen hämtade vi Majsan och muffins, mumma.

Simmning på idrotten imonn, yey! typ.. Sen PoF, tråkdag att se fram emot imonn. Om det inte tagit emot ännu mer att gå på livräddningen nästa vecka så hade jag skippat badet imonn. Men nu kan jag skippa det nästa vecka ist :D.

Sen fick Majsan ett intressant samtal av Kicki, ett förslag som hon tuttalt dissade först. Vi snackade igenom det och om det funkar enligt planerna så kmr vi stå på VIP-listan till Mårtensson imonn. Schlager-golvet, look out ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0