måndagsbarn

Nu känns det som att det snart är dags att tvinga seij upp ur sängen. Ska va chill idag så funderar på chinos, randig body under och big kofta. Men sen ska man juhe inte lita på det svenska vädret så jag vet faktiskt inte. Får se om det gick bättre för Kicki idag än när jag skulle säga upp meij.

Funderade häromdan på om man kanske skulle ta och sluta röka trots allt. Tänkte ett litet tag och skrattade sedan lite lagom högt åt meij själv..

Gud nu ska jag klä på meij, kolla om vi har mer glass, och åka in till stan. Finkamma Vero Moda och se om det varkligen inte finns ngt man ens kan ha att sova i. Allt kan juhe inte se rabiesangripet ut menar jag..

Haha,, ojojoj nu ringde Cilla med och jag vet inte vad jag har gett meij in på. Nu ska jag tydligen vara med på deras projektarbete med. Ehh, ngn i Gullhår som vill joina? Finns en ledig plats.. Haha, ja jag ska i alla fall tävla mot amatörer och se vem som är den bästa frisören. Låter skitkul, men tänk så är denna amatören värsta wonderman och vinner. Fan det hade juhe inte varit lite surt eller så..

Fan NU ska jag upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0