overdramatic

OMG, jag fattar juhe nada, och jag tror inte det är för att jag är trög. Men jag tänkte att jag skulle vara duktig och börja på arbetet i Projekt och Företagande som ska vara inne innan skolan börjar på måndag. För det första så är jag inte så bra med datorer, allt bara cepear seij, sen har jag miss inga idéer just för tillfället. Det verkar juhe inte kunna bli ett litet arbete heller, nu ska du starta en salong och skriva en uppsats om den, hur marknadsför du deij, vilken är din målgrupp, med vilka produkter ska ditt företag tillgodose kundernas behov?? Jag menar hallå, hade inte vi lov nyss. Men nu har Kicki lovat att komma hem till bushän på söndag och hjälpa meij med arbetet i alla fall!! Haha, nu kan du inte komma undan xD.

Men då kommer vi till ett annat problem, dvs mitt rum. Om jag ska dra hit folk för en gångs skull så kanske man får se till att dom kan komma in i rummet i alla fall. Så då kommer nästa brighta idé av moi. Skit i skolarbetet för tillfället, det ska jag ändå få hjälp med i övermorgon, och satsa på städningen. Yeyah, sen kanske jag ska baka eller ngt och proppa i det i Kicki så att hon får värsta sockerkicken och en massa energi så hon ber meij om att få skriva mitt arbete själv.. Haha, jag tror jag har fixat meij en masterplan!

Eller så blir det som det blev när hon lovat att hon skulle hjälpa meij städa på mitt rum, hon satt i sängen klistrad vid ansiktsboken medans jag städade. Hmm,, fan detta blev komplicerat, jag tycker och tror att jag kör på att städa nu, baka och bjuda på saft och bullar!



Så nu blir det puss och tack, hjärtattack för nu ska Emma städa *kors i taket!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0