pump up tha valium

Äntligen hemme från denna långa och otroligt jobbiga dag i skolan.. NOT! Skippade idrotten, eller rättare sagt, jag skippade att ställa klockan och såg hur länge jag sov. Vaknade vid 10 av att Syster och David bestämde seij för att vakna till uberhög musik, då fick dom upp mina ögon på köpet. Najs prajs på det eller ngt. Skulle precis sjukanmäla meij när jag fick mess från Emma-Slemma. Fick då pallra meij upp och till skolan för att beskåda fröken Evald i klackar, inte ngt som händer var dag.. PoF, där vi gjorde absolut nada, Emma följde med och köpte lite sockerproppat godis, gick tillbaka och fortsatte med att inte göra ngt alls. Så då åkte jag hem istället. Nu ska jag tydligen spendera lite kvalitetstid med min lilla syster och se en random film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0