ren

Har precis duschat och lagt meij i sängen. Min rena underbara säng med mjuka rena lakan som inte ligger halvägs ner på golvet för en gångs skull. Det var nog längesedan jag kände meij så här ren (jag är inte äcklig, jag dushar i vanliga fall med, men nu har jag tid att känna efter hur skönt det är. Att vara ren). Har inte satt upp eller flätat håret eller ngt så vi får se om det blir knullruffs a la Magaluf (när mitt hår stog rakt upp och Majsan bara flabbade) imonn bitti.

För övrigt så har jag köpt en tunika idag, inte riktigt i blomm-klass, men den duger väl.. What else, typ städat gått i hamnen, druckit kaffe, ätit chokladmuffins, lämnat cv, vatt på donkie.. Ganska vanlig dag om man kan säga så, speciellt hamndelen..

Måste bara stoltsera med att jag redan nu bestämt meij för vad jag ska ha på meij imonn, inte illa pissat för att vara meij. Jag som brukar prova halva garderoben, som efter det slängs i en organiserad röra på golvet. 5 min innan bussen brukar gå så har jag föhoppningsvis kläder på meij så jag kan springa snabbare än blixten :D!

Nu ska jag fortsätta beundra hur skönt det är att vara ren och ligga mellan helt rena lakan..


Hångel i handsmörjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0