RIP Dolly

Då Var Dolly långt, långt borta, mkt mindre smärtsamt än med Lizette. Så jävla underbart att kunna borsta håret ordentligt, ha inpackning i håret utan ayy ta slut på halva burken,.Yesbox! Men lite sorgligt är det, kommer väl sakna henne till helgen när det blir party och discodancing..

Så himla dunderskönt att kunna sova hur länge man vill, erller i alla fall sova ut. Börjar 12.15 idag, men vafan ska man ha på seij, man skulle ta på seij ngt som var typiskt meij, sen skulle vi typ analysera det eller ngt. *palla* Och sen så måste kah klippa och klistra lite så att jag blir klar med kollagen med.. Jag har 1.5 timme på meij, det borde la räcka..

Så nu orkar jag inte skriva ngt mer.. HångeL!


Fan jag måste bara få säga tack för deen här tdn Dolly, du har vart med i vått och torrt, stupfull och kalasnykter, 2008 och 2009. I Sverige, Tyskland och Tjeckien, i skolan och hemma, uppsatt och nersläppt, rakt och lockigt. gud jag kmr visst sakna Dolly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0