so yesterday

Från att ha haft ett 12-17 pass (trodde jag), visade det seij att jag började 11. Sen ville Carro att jag skulle jobba till 20, no way; ta deij i röven och gå och fritera deij lite i pommesen sa jag inte men det hade vatt kul om jag hade. 19 var hennes sista bud och med hjälp av lite skicklig övertalningsförmåga så föll jag pladdask.

Åkte hem, gjorde meij iordning på 20 min och va på G in till staden igen vid 20.30. Raka, vingliga vägen på hookerskor hem till Kikci, och vem träffar om på gården om inte Johannes och Jacob. Insnubblande kmr jag som ett luder med ciggen i ena handen och väskan i andra. Kan tänka meij att det var en syn det.. Up, up and away till 3:e våningen där Kicki och Dempa hade delat på en flaska pappino. Den var haltom och dom var båda halvfulla, podompom pisch!

Det blev lite singstar för min och Kickis del i alla fall, Dennis som framöver kan benämnas som das Party Pooper. Eftersom ansiktsboken tydligen var mkt mer intressant än att umgås och ha trevligt med meij och Kicki.. Det var lite funderingar på att dra på seij byxor oxh flata skor ett tag och sticka up på en joggingrunda till stranden. Men det blev juhe bara löst snack, höhö hö.

Hem och sova och upp och hoppa klockan åtta (haha), har käkat supernudels till frulla (yes jag kom ihåg det!). Idag får det bli mjukisbyxer fast jag verkligen avskyr plagget i seij, men så jäkla mjuka och sköna dom är eller.. Jobb med, nu har jag kollat i kalendern så nu vet jag att det säkert är 11-17!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0