somebodys evil twin said; well, let's make it

I'm so tired of just hanging around, fan jag är rastlös. Om jag vill göra ngt, så vill jag göra det NU, om jag vill ha ngt så vill jag ha det NU. Kalla meij spontan kalla meij vad du vill, det är bara sån jag är. Att vara som jag är mår min plånbok inte bra av, hårfärger och frisyrer som man varit tvungen att dras med bara för att man fått en fix idé. 
      Fan jag snackade nyss med en av min syrras kompisar som är här nu när vi var ute och rökte. Ingen aning om hur gammal gossen är men vis var han och kloka ord sa han. Men jag var trött så lyssnade nog inte lika mkt som jag borde, intressant kille annars det där..
     Jag tror jag skiter i skolan imonn, eller iaf idrotten, jag behöver fan sova mannen. Och städa och noppa ögonbrynen, filosofera över livet och ja just det listan kunde göras lång.. Jag ska se till att göra ngt med mitt liv snart tänkte jag, snackade med min granne på bussen innan, det var ett tag sen och fan han är smart han med..
     I och för seij så kanske alla har ngt vettigt att säga, man ska bara ha tid lust och ork att lyssna på det, plus att man ska vara inne på rätt samtalsämne. Typ som lärare, dom kan sin sak och har säkert väldigt hög IQ och allt sånt som räknas. Men när man är i skolan så har man varken tid lust eller ork att lära seij ngt. Idiotiskt det där med att ge eleverna datorer egentligen, då har man bara tid att sitta på msn, kolla nya kläder och sor och resor och drömma seij bort. Helvete vart har min motivation tagit vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0