still no shame

Jag hade planerat att ta det jäkligt lugnt igår, typ ligga däckad i soffan till en random film - lugnt. Sen ringde Dennis och sa att vi skulle va hos han ikväll, dricka lite och kolla på Let's Dance. Men det va svinkallt och bussarna gick så att jag skulle kommit efter Let's Dance i sånna fall, så jag dissade. Satte igång CSI och chillade med syster, massa toasts och mmm, efter en timme eller ngt så ringde det igen. Denna gången var den Emma das negro, hon skrek och gormade att jag skulle in till stan, sen tog Erica över och hotade med att ställa in utlandet och skita i SDn. Så jag hade juhe i princip inget annat val än att komma in till stan, det blev kläderna jag hade haft i skolan och mina nya svarta pumps, jag hade 10 min på meij så det var det bästa jag kunde improvicera till.

Nanana, nu orkar jag inte skriva mer om det här, men trevligt as hell var det, tack fatzos. Idag blir det jubb för hela slanten, eller naaj, bara 12-17 så det ska jag nog klara av. Ska klä meij varmt för jag orkar inte frysa mer, inatt var det typ 10 minus eller ngt.. Snacka om brr it's cold out here.. Jag känner att jag tappar det, fan måste ha kaffe och peppmusik nu känner jag då!

Hångel!


Kommentarer
Postat av: Erica

hhaha fööörlåååt, var tvungen att tviinga dit dig (a)

hoppas du inte hade allt för tråkigt, var en lite konstig fest xD haha <33

2009-01-17 @ 12:44:41
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0