Svamp?, Eller? Tyvärr!!

Haha, okej, tack för en dunderkanon och kväll allihop. Tack Erica som drogs med av donkievanorna och i alla fall såg ut att trivas lite..

Åkte til min gammelmormor och gammelmorfar och käkade kanongod lunch bestående utav potatis, ngn kycklinggryta (med skitgoda kantareller i), potatisplättar och massa "nyttiga" grönsaker. Sov lite middag (jag vet att, töntigt, men ack så behövligt) , och drack kaffe, tårta och kakot på det. Supegott!

Sen åkte jag och korthåriga systeryster in till staden igen och där väntade Erica på Donken. Blev fika på morfars, planering och jagvetintevad. Men vi åker om sex veckor i alla fall!

Visste inte riktigt vad vi suölle göra där ett tag, men drog till jubbet efter det och lite till. Ringde Jonas som körde oss till bushän (hämta sprit, cigg, smink och ombyte), och vidare till kravallås och hem till Dempa. Supersup på hög nivå och sen körde Mallan Ballan till Fyllet och lämnade av ett annat fyllo (haha, nej tuttalt skämt, vi lämnade Majsert och sa hej till hennes mamma). Sen till jobbet igen och söp lite mer.  upp i leklandet en tur och snabbt ner igen. Typ diss efter Robin kört oss till Kicki när det bara var jag, Erica och Kicki kvar som var på party och alkoholsugna. Lite ölspel, sen blev klockan mkt och då  blev det skjuts av Robban hem iegn.

Så nu sitter jag här åter igen i min säng och känner seriöst att jag måste käka ngt innan jag somnar..

 

Är du påsatt eller? Haha, Lokaflaksa till meij och min bright hjärna tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0