Häjsan Häjsan


ASG, jag kan ännu inte fatta att dom är mina, det tog bara 2 dagar med, eller jag beställde dom lite lagom spontant kl 2 natten mellan fredag och lördag. Helgen räknas tydligen bort, så fick jag dom idag! Är speciellt happy över dom svarta med en liten överraskande dragkedja därbak. Det enda som är fel, eller fel och fel, det går juhe inte att hitta några fel på dom. Men om jag skulle kunna ändra på ngt så hade det varit klacken, den är så jäkla smal, man kmr förhelvete bryta benen av seij. Funderar på att ta dom till skolan imonn, just för att jag typ aldrig får användning för skorna annars (om jag inte sätter meij på ett plan och åker långt, långt bort först) och för att vi typ bara sitter hela tdn. Upp och ner för trappan och till och från bussen är juhe inte några längre sträckor så jag tror jag kmr klara det, höhö hö.


Dom är höga, låt inte bilderna lura er, därför gjorde jag en fuling och slängde in mina 13.5 centimeters lila skor från mango (mongo höhö hö). Och de nya svarta vinner överlägset tileln som mina nu högsta skor! Det är en ära ska jag säga, jag hade blivit eld och lågor om jag själv fick denna nobla titeln..


Åkte in till stan innan, träffade Kicki, fönstershoppade för min del (fan jag ska klara att spara!) och äkta shopping för hennes del. Sen asshouse / frappehouse / esspressohouse - kärt barn har många namn, för te (!) och scones. Vandrade vidare lite småslött på stan och tog sedan bussen till Macken för möte med Majsan mot JB. Yeyah, nu kanske det blir kul att jobba igen.. Shemadag imonn, dejt med båda bröderna Berg på samma vecka, inte illa det xD.

Aja, in till staden igen och våldgästa Kicki enligt avtal. Innan det släppte jag iväg Majsan till värsta våldtäktsmannen, typ 30+ och combovolvo. Fan vf höll jag inte fast i henne, ska aldrig låta henne dejta killar hon träffat 1 gång på fyllan innan. Fan, hoppas hon ringer snart.. Funderar på att skita i skolan helt imonn, jag kmr att försova meij, så är det bara (måste försöka vända tillbaka dygnet snart) och då är det bara pinsamt att komma. Typ; hej, förlåt att jag är sen. Idag igen. Sen har jag en massa viktiga saker jag måste göra, som plocka ögonbrynen, städa mitt rum, duscha, haha listan kan göras lååång.

Nu messade Majsan så Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma för faaan. Jag ska ha dina skor om jag så ska slänga på en extra rad med tår... GAAHHH. Hoppas du har dom under huvudkudden... xD <3

2009-01-15 @ 11:39:03
Postat av: Anonym

Emma för faaan. Jag ska ha dina skor om jag så ska slänga på en extra rad med tår... GAAHHH. Hoppas du har dom under huvudkudden... xD <3

2009-01-15 @ 11:39:32
URL: http://maajsan9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0