The View From The Afternoon

Drog in till staden och införskaffade välbehövt koffein på Ass-house med Kicki, vidare på stade för lite temposhopping innan allt stängde, blev ett långt vitt linne och en underbar väst för min del. Nu tänker jag bara kläder för varmare klimat. Så vart det stängt på staden, då fick man ta till nödlösningen underbara Åhlens som har öppet till 7, hookade up med Petra som joinade dit, blev ingen mer shopping men ett spännande mess från Majsert som tydligen slitit av seij håret. Ring ring, jag slog en signal och sen blev det att packa ner kladdkakan från igår och bilen till Fyllet. Inget långvarande för vi drog till das place to be, donkie såklart. Pratade ut, planerade livet lite och hällde ramlösa på mobilen (Majsan iaf..). Så efter käk och rök blev det lämna Majsert i Fyllet och mannekäng hos Kicki med blottar-rocken. Sen till bussen och vem hittar man där om inte lilla systern, trevligt slapp jag isolera meij med lurar den bussresan med.

Så nu sitter jag här i min säng i mina ny kläder och bara drömmer om värme och söta drinkar (och bartendrar). Kom på värsta askalas idén innan. Majs och Kicki kan typ inte åka förrens i Februari, och jag vill iväg NU!, så antingen stannar jag hemma tills Februari. Fixar håret, solar lite solarium, beställer kläder jag vill ha och letar upp dom perfekta overknee gladiatorsandalerna. Eller så kör vi på B-planen som nog egentligen kan klassas som A-plan för det är det jag vill köra på. Att jag, Erica och Emma drar till värmen i slutet på Januari och sen sticker man igen på sportlovet med Majsan och Kicki. Kanonkul!

Haha, anyway här är dagens inköp från Only (tänka seij att dom hade saker man skulle kunna tänka att ha på seij);



Ciao sunny fatzos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0