I'm gonna make somebody love me

Ehh, jadåå.. Vadheterdet, grejen är den att.. nej men i alla fall så åkte jag till staden igår, missade 20an med 2 min (lyckat) lullade runt i halvstängda Halmstad och tog nästa buss ist. När jag hoppade av bussen var det en äcklig bil som bara blinkade på meij och jag bara shiet Kicki svara när jag ringer då. Det visade seij vara Kirre i bilen så det var bara att jump in. Kollade på dåliga såpor på MTV medan Kicki (som btw sa opp seij, bugningar och applåder till detta) duschade. Planen var att åka och våldgästa Emelie och Marcus med Pillan, Mika och Dennis. Drog och käkade för att fördriva tdn och till sist så fick jag tag på Mackan, lyckat att dom inte var hemma dårå. Lyckat att Mika var sjuk och lyckat att Pillan druckit lite så hon inte kunde köra. Så det blev våldgästning på Kravallås istället. Såg 2 skräckisar, eller jag såg en och sov igenom den andra. Hem till Kicki och däckade *KANONKUL*!

Åkte med Christina från Duvenmåla till jubbet och var därmed där 2 timmar innan jag började. Kanonbra, då hann jag värsta chilla, fila naglarna, dra ner nagelbanden och käka frulle. Sånt som man ändå aldig har tid med. Passet började underbart med att jag försökte få bättre inställning till att jobba genom att le konstant 5 min innan jag började, pricken över i var Peter Harrysson i driven. Ringde Majsan i Norge med, skitbra sätt att fördriva rasten på!.. Kicki knockade meij och häftade meij med en häftpistol i handen (och jag blev då inte häftigare av det).. Haha, det gjorde faktiskt inte ont men det blödde lite så jag testade om det funkade, gick på Mackan och smörade för att jag skulle få gå hem. Han sa åt meij att hålla käften och sätta på ett plåster, försöka går juhe. Men men, fick i alla fall gå en timme innan jag egentligen slutade, Mallan körde meij till Pillan där SATC var på och thaimat log över hela bordet.

Grattis till Pillan som drar över atlanten (till London) imonn för att jobba som au pair tror jag att det var. Så det blev lite tårar och kramar, men vafan hon kmr hem om ett halvår igen! :D

Jag vill utomlands typ nu, jag vet att jag sagt det innan, men jag säger det iegn. Jag vill utomlands nu! Palla denna jävla kylan fucking 20 minus och snö och skit. Jag vill ligga på stranden med en kall drink i ena handen och en cigg i andra. Just nu finns det till Malta för 1200, vetefan vart det ligger och vetefan vart man åker ifrån men billigt var det!

Nu ska jag nog ta och sova, eller kanske börja på arbetet i PoFn som ska vara inne innan skolan börjar om mindre än en vecka.. Får se om jag pallar, det är juhe lov ffs!



Saknar deij Majsing Bajsingen, KOM HEM!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0