Godmorgon? Grädde och kolasås? Svamp?

Fifan vad underbart att vara ledig, ligger i sängen och kollar på en crappy film med Jennifer Aniston. Rockstar tror jag den heter. Känner att jag inte skrivit på ett rätt bra tag så..

Lördags; Jobbade, underbar dag jag fick stå i 1an och  jag jobbade bara 5 timmar, kunde det bli bättre typ?! Haha jo det kunde det, med lite alkohol i kroppen. Kicki och Dennis kom efter jobbet, dom käkade och sen åkte vi hem till Kicki och började förkröka med razz och sprite. Ölspel på 2, sen joinade Robin och i levlade upp oss till 3 pers ist. Efter ett tag körde Patrik oss till Olle där Erika och Mattias uppenbarade seij. Vi gick vidare till Carro där hon, Dior, Annika och Sofia redan var. Hängde där ett tag sen blev det taxi in till staden, hej vi är 10 pers som blev 5 när taxin uppenbarade seij och dom andra kmr om 4 min,, lovar! Blev KebabKungen inne i staden och takeaway till sängen hemma hos Kicki-bah.




Söndags; Vaknade ngn gång när Fia gick, somnade om, tog en timme innan Kicki fick in meij i duschen. Påklädd och lite smink sen var man på toppet igen. Raka vägen till Klåpatra,, oh gud vad goda dom pizorna är, vi är stammisar och har värsta egna bordet och allt. När pizzan var slut var det dags för efterrätten så då väntade konditori Regnbågen där vi chillade med alla andra pensionärer. Kanongott och tårtan bara slank ner, god damn it woman! Tillbaka till Kicki-bahs lägenhet för att checka Lilla Sjöjungfrun, sorligt i slutet och lipsillen började gråta ;). Lite töntig afrodans och kuddkrig sen bar det av för att shoppa lite toapapper. Sånna nymodigheter ojojoj, den som kom på toapappret borde få nobellproset eller ngt. Tillbaka till das lägenhet för mer kuddkrig och Kicki tuttaldissade min plan om hur vi skulle ta över världen, kallade meij ond och saker! Patrik lagade risotto och vi gjorde kladdkaka, hmm, Olle uppenbarade seij med, kollade på och åt av den.. Haha, men men den var skitgod aight!  Sen satte Kicki på världens äckligaste film. Kineser och virus och rabies och hundar, präster och små pojkar. Fifan vad den var creepy! Bussen hem och somnade som ett svin.


Måndag; Jo men det är idag det juhe och jag ligger fortfarande och kollar på filmen, har ännu inte förstått om det är gn handling eller inte.. Har i alla fall bunkrat upp med en massa filmer och tänkte inte lämna sängen på ett jävligt bra tag i alla fall. Sen blir det väl en tur in till stan, måste verkligern klacka om mina skor snart. Och Kicki, dina underbara jeans som blev mina underbara jeans har det bra hemma i min garderob :D




Nu ska jag ägna meij helhjärtat åt lite seriös chillning så cya

*hälsar till Majsert i Norge osså*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0