alltid redo

Filmen hette tydligen Rocky Horror Picture Show, den var kalasbra! Värsta musikalen med män som hoppade omkring i korsetter och en typ asmusklad frankeinstain. Mer sånt åt folket tack!

Haha, nu är det paybacktime Kicki, den äckelbilden på meij på facebook där jag ser ut som en asfet råtta, haha. Med lite hjälp av Olle fick jag fram dessa bilderna:


Okej, detta var kanske i det taskigaste laget så jag får la ta och slänga in rått-bilden på meij med :S Vafna gör jag, är det möjligt att man kan fastna så om man gör den posen tillräckligt länge?! Då behöver jag inte oroa meij för jag kmr inte ens ihåg hur jag gjorde :P


Nu ska jag tydligen bara göra meij iordning med, smink, kläder, hår och skor på. Sitta och vänta alltid redo på att Erica ska ringa och säga att dom fixat in meij på festen ikväll.. Asså det hade väl vatt skoj, men jag är astrött och opepp så jag tror att jag gräver ner meij i min ensamhet i sängen istället. Svinigt kallt är det med, fryser juhe ballarna av seij (om man hade haft några) så fort man går utanför dörren..


Emma hade världens urrigning idag, men så fort jag skulle fota den för omvärlden så täckte hon över och ville inte vara med längre, Nehe, det var juhe jäkligt kul ^^, Fettot var sexy as hell as usual..

Men nu ska jag forstätta att vara tråkig här ute i bushän..
Grovhångel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0