typ äntligen

Haha, jag har typ inte uppdaterat på kanonlänge så det har hänt en del.. Jag, Emma Karlsson har äntligen (precis som halva sevnska folket och Linus Törnblad) börjat kolla på Gossip Girl. Det är värsta drogen och man blir besatt, men nu är första sässongen avklarad så jag får vänta till PoFn imonn så Erika ska skicka andra till meij.

Har vatt i Varberg, kört Kickis kärra på en random parkering då jag också var på väg att backa in i ett staket. Städat lite smått så nu kan man se golvet mellan alla högar i alla fall. Vart i skolan, gått upp alldeles för tidigt, tom vatt ute och sprungit en morron (okej jag vet inte om 1 km räknas) men i alla fall.. Ja sen har det väl inte hänt så hemsk mkt mer i mitt händelselösa liv..

Emma hade köpt ett par apsnygga solisar till meij när hon var i Thailandet, grr säger jag bara. Sen var det abstinens över ett par skitsnygga leggins på Vila av meij och Erica idag. Fanns 4 par kvar vid middagstid och dom skulle inte få in nya, så synd att lönen inte kmr förrens imonn. Men vilken tur att det finns personer som Emma.

Har typ vatt ute och gått med sötelillesyseter varje dag nu (i 3 dar ^^) och hon ska/har btw hoppa av skolan.. Jag känner att jag bryter trenden lite här med systrarna Karlsson.. Yey på meij. Här är lite random pics från dom senaste dagarna, eller ja den näst sista fick jag av Majsert idag.. Det kanske inte syns men på den bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0