crazy

Nämnde jag att jag har haft de mest bisarra drömmar och visioner på sistonde? Inte, nehe då får jag väl göra det för att fylla ut sidan lite.. Som häromdagen när jag och Majsan åkte buss, då fick jag en inre syn av att mitt finger var avhugget och jag åt upp det, lixom bara svalde det, det slank ner lätt som en plätt. Efteråt blev jag grymt äcklad och fattar fortfarande inte hur man helt plötsligt kan känna ett behov utav att käka upp sitt egna finger..

Sen bvar det en annan gång för bara ett par dar sedan, jag tror jag sovit hos Kicki för när jag vaknade så hade jag haft världens konstigaste drömmar. Jagg hade drömt om grädde, sån på "flaska" som man sprutar ut, och kolasås. Då hade jag på ngt vänster sprutat det i munnen och svalt.. Haha, jag vet att det låter helt wakko och det  var det med.

Men nu ska jag i alla fall kolla på What a Girl Want och kränga glass och hallon till det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0