crAZY

Okej Majsan, jagvet att jag sa att jag skulle ut och springa, och inte sätta meij framför datorn eller fixa till nagellacket innan jag gjort detta. Men till mitt försvar så kan jag komma ut med att jag faktiskt sprang hem från bussen (hela 1km), detta endast för att det var så fucking kallt men det behöver juhe inte ngn få reda på.. Men jag ljuer om jag säger att jag inte flåsade mer än efter 9 timmar på Macken.


Fösta dagen i skolan idag, helt jävla fucking onödig dag då dom i klassen som ska vara med på Mirage-visningen skulle göra iordning sina modeller. Vi andra satt typ i ett hörn och apatiskt kollade på, sen kom jag, Erica och Erika på att det var roligare att fördriva tiden med att kolla på film. Så på första lektionen kollade jag på The notebook, den var najs men sorlig. Efter lunch pallade jag inte en lika lam lektion till så jag messade Kicki och frågade om hon ville ta en latte. Jag väckte tydligen henne och som straff fick jag ta med latte till henne ;). Kollade på Shrek 2 och stack sen till salongen.


Kul att se Eva och Jessika igen, var juhe ett tag sen sist nu. Vi skyltade om och fikade på semlor. Sen kom Dempa och hämtade meij så åkte vi till Donkie. Det börjar bli lite pinsamt nu att man alltid, verkligen alltid är där.. Men är man nörd så är man..


Majsan kom in alldeles svettig och träningsklädd, då hade sötepöket sprungit frånm staden. Fatta att man blir avis på den motivationen eller, så nu är det tydligen nästan bestämt att vi ska springa på stranden imonn. Bra, där kan ingen se meij, hoppas jag.


Vårat schema är nu ändrat, så jag har fittkuk estet-lektion imonn. På eftermiddagen med, okej att man får sovmorgon, men då går jag hellre upp tidigare och har eftermiddagen fri. Nu är hela dagen förstörd och jag kan inte vara i salongen på tisdagar nu heller.


Aja, vet inte riktigt vad jag ska göra nu,, kanske sätta igång en film, eller bara chilla på hög nivå?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0