That's not my name bitch

Skola idag då, försov meij inte (applåder tack), gick ist upp runt 5, duschade och hinkade kaffe så att jag inte skulle somna om. Somnade på bussen istället, första gången jag somnar på bussen till stan, jag menar det är ganska skillat att somna och vakna innan man ska av på 10 min.. Tog som vanligt morron-cirren påväg till skolan idag med söte Fittonen som sällskap. Emma kom tillbaka igår, från Thailandet i en månad, hon var bajsbrun och fjortisblond. Fan vad jag är avis, och frappehouse på ralle-ballen :).

Mina 4 försök att få till en osuddig bild på saltANDpepper:


Har fått ny svenskalärare så vår gamla tydligen ska ha filosofi eller ngt annat flummigt,  den vi nu har var nästan mer flummigare än filosofi. En rumänsk/ungersk, rastlös, hyperaktiv kvinna med dålig klädsmak. Vi kommer ha kanonskoj under denna terminen (y). Sen lunch, jag varken vill eller kan komma ihåg vad det var vi fick och eller om det var ätbart.

Sen kundpass, jag skulle ha en klipp och färgkund med Zarah, underbart att slippa vara själv. Kunden var säkert jättetrevlig, men jag orkade inte, jag orkade inte snacka med henne, jag orkade inte klippa eller shamponera henne. Men underbara Zarah gjorde detta jobb :), är det möjligt att redan vara skoltrött, inte vanligt små - skoltrött, utan verkligen; nu går jag snart in på IT-toan och hänger meij - skoltrött.  Tur att fettorna finns iaf, annars hade skolan vatt mer plåga än den vårtan i anus som den är nu.

Shemadag som toppen på isberget med idag, kom dit typ 20 över 3, då hade Majsan redan väntat typ 30 min. Så det blev juhe en hel del namn emellan mitt och hennes namn. Så blev det hennes tur efter ca 1 timme, vad gör mr B då? Jo då kallar han in meij så att jag får mina tider samtidigt som henne. Fatta att alla kmr hata meij, typ att jag tar deras tider, Therese tyckte jag särbehandlades. Det är juhe värre än värsta köttmarknaden där, alla är som gamar efter tider, och pissed off blir man när det inte blir så många att man kan hänga dom i julgranen.

Amen durå!! Såg att det går att få en resa till Lanzarote för 995 spänn. Då skulle man få åka imonn kl 08.10 på morgonen, ungefår då vi börjar skolan. Fatta vad skönt det skulle vara att bara slänga ihop en väska med skor och party-outfits och dra till sol och bad ist för att ha fucking idrott med fucking racket imonn. Racket, vafan är det, finns det ens ett ord som heter så, antar att det ska vara racketsporter, i Söndrum var det. Då sa kära Dempa att det blir squash (?), är inte det en frukt?

Nu har jag planerat att däcka i sängen med en bra film och en stor skål med nudlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0