mina hjärnceller används då och då, ibland mer sällan

Yeyah! Efter en liter vatten så mår jag inte illa längre, plus att jag har kommit igång med PoF-arbetet. Bara det att just för tillfället så har jag kört fast rätt så rejält. Jag menar, vem i helvete kan göra en Kampanj-/aktivitetsplan för den första månade man hade sin obefintliga salong?? Och sen göra öppningsannons och reklamblad. Jag vill bara ha G, fan tror inte han kan sätta IG bara för jag skiter i att göra dom, så då skiter jag i att göra dom :D. Men har iaf gjort inledningen och halva huvuddelen..

En paus kanske skulle sitta fint, ut och suga av mr cancer och ringa och se hur det är med Majsert? Jajemensan det låter finfint!

Och vafan var det för uppgift jag kikade på nu,, "Gör en ordlista med ord som du använder i din redovisning som behöver förklaring för en oinvigd". Ooh, jag behöver kaffe, socker och Maja om jag ska klara av att fortsätta med arbetet.




Emma ute i skogen lämnas inte åt civilisationen idag, så då blir det fjortisbarn hela dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0