walk of shame

Kanonkl va det igår, började hos Kicki med ölspel och trevligt folk, vidare till Jonas med mer trevligt folk. In till staden och tillbaka till Jonas där jag däckade i soffan, vaknade 09.12 och bussen gick då 8 minuter senare. Slapp klä på meij för jag hade tydligen inte brytt meij om att klä av meij, väckte Majsan och kubbade till sture i heels.

Beställningen och swing hela dan, fedt med najs och sen tog jag bussen hem, i gårdagens smink, där inräknat lösögonfransarna. Yes, dom hamnade inte i ngns hamburgare, gårdagens kläder satt väl sådsär skönt.. Kände meij lite lagom horig när jag satt på bussen i kortkort och hight-heels, men vad gör man inte.

Nu känns det typ som "ska hem och göra meij iordning för att börja festa igen, ja visst har jag ont sen igår kankse ska va med en tjej, äh jag tar det jag får". Fast jag har juhe inte ont av den anledningen man kan ana där, utan helt enkelt att jag trillade i trappan och har ett skavsår på smalbenet. Plus att simmningen (1000 m) har satt sina spår i form av djävulsk träningsverk. Men det ska inte hindra meij nu, haha nej nu ska vi fira Erica hela natten lång. Ska nog tvätta anisktet och borsta tänderna nu först av allt..


Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0