xo xo

Gud, nu vill jag se fortsättningen på GG snart, om man skulle ta och ta med seij datorn imonn så att Erika kan skicka dom ngn gång..

Idag ska jag vara med på Cillas projektarbete, vi ska vara på Mirage. 10 / !0.30 ska vi ses i staden så jag får ta bussen 09.30.. Hela två timmar innan jag skulle tagit den om jag gått normal skoldag. Men nu missar jag skolan, och vad gör man inte lix? Men i alla fall så vet jag fan inte hur jag ska göra,, vi ska klippa/ färga och styla. Jag skulle välja färg igår, men hade inte tänkt så långt så Cilla valde röd åt meij. Och jag har ingen aning om hur fan jag ska göra, jag har googlat redhead och paramore hela morgonen för att få lite inspo, men det har nog inte hjälp så mkt..

Idag fyller fucking underbaraste, snyggaste, mest circustält-liknande, finaste Erica myndig. Naawe, tänk att lilla Erica äntligen gått och blivit stor (haha, det låter som jag är gammal och vis, yepp!). Undrar vad Erica ska få idag då? kanske det innehåller latte? Kanske är det ngt kul som händer på monitorn i skolan? Man vet aldrig,.



Grattis Mother Fucker! <3


Kommentarer
Postat av: Erica

TAAACK ÄLSKADE TJOOOOCKIS <3

2009-01-27 @ 19:21:24
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0