YES!

Oh woopidoo! Vem är helt enjelt bäst?? Jo jag tror bestämt det är jag för nu är jag klar med mitt arbete!! Satt mellan 11 och nu halv 5. Jajemen hela min dag blev förstörd pga detta :(.. Haha, men nu får jag inte IG i alla fall,, men jag hoppade över en del oviktiga detaljer (enligt min mening)..

Nu blev jag helt plötsligt sugen på nudlar och film, sen kan tdn gå lite fortare med tack, typ 6 veckor på raketfart nu, sen blir jag glad..

Men gud nu är jag klar, kommer typ få träningsverk i handleden sen eller ngt, nu ska jag fan slänga allt vad som har med fucking PoF eller praktisk marknadsföring eller vafan kursen kallas, för nu är jag fri :D, tills på fredag i alla fall för då börjar en termins långt helvete igen :S..

Kanske ska man vara duktig och städa nu när man ändå är på G?,, haha neeee ^^..


*HAPPYPUSSY*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0