yo motherfuckers

Hehe, ligger i min säng, livrädd för att Sotis (min emokatt, som ligger vid mina fötter) när som helst kmr attakera meij och skära upp meij värre än julkasslerna. Vafan händer idag då?, tänkte typ börja med att gå upp, se om jag hinner städa lite kanske, sen blire in till staden, bort till jobbet och jobba till 23. Hoppas det blir lika lugnt som det har varit de senaste dagarna. Då blire kanske superförstängning och superstängning. Efter stängningen blev nog planen att åka hem till Kicki och se klart på skräckisen vi hyrde häromdan, fast som alla somnade till, klyftigt.. Imorgon blir det supersupstängning så då har man nght att se fram emot i alla fall.

Kollade nyss på ngt på MTV, typ Paris Hiltons nya bff, haha så jävla illa. Men alla tidsfördriv är bra tidsfördriv som jag brukar säga,, ehh..

Whatever, nu ska jag ha kaffe, en lång dusch och en massa makeup!




Sol i sinne, brun inne, kanske dags att sola snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0