No. 3

Nu e jag hemma igen, va ute med jobbpeople igår, det resulterade i förlust i bowling, ett svullet knä som knappt gick att gå på imorse, donkenmat och en lonley lägenhet (eftersom majsan däckade ngnannanstans). Men det vart jäkligt najs asså, mer lediga helger till folket säger jag bara!

Haft stängning nu sön, tis, ons och tors. Och jag har hållit i dom, jag har vart ansvarig skiftledare (fast carro stog vid min sida ifall jag skulle fått panik och sprungit in i frysen och gömt meij). Fyfan va kul det har vart och inte för att skryta eller så, men fyfan vad bra det har gått! Fick bara ett gästklagomål på telefonen och det gick askalas (y). Nästa helg är det majsans tur och då ska jag ha grävt fram lite underbar musik från gömmorna (mcr, acdc och the hives börjar bli lite uttjatat, även om det är underbar musik..)

Jag måste ligga i hårt imonn med harry potter-filmerna, har bokat biljetter till bion. Det vart juhe år och dar sedan jag såg dom senaste, om jag nu sett alla. Så om man ska vara ens lite uppdaterad så tänkte jag att det kunde vara en bra idé att kedjekolla de 5 första innan man ser den sista. Det enda sorgliga är att Evelina och hennes pojkvän redan har sett den, och när det fick lite alkoholhaltiga drycker i seij igår så va det juhe askalaskul att avslöja slutet för alla som inte sett den ännu. Haha men det blir säkert bra ändå.

Jag och mamma har beställt lite från Nelly nyss. Jag fattar inte, men jag får alltid rabatt, jag vet inte om jag ses som en stammis och får rabatt så eller om det bara blir fel. De senaste gångerna har det blivit typ 10% rabatt avdraget när man kmr till kassan.. Men jag ska inte klaga..

Nu ska jag vara "social" med das parents och kolla ngn wallanderfilm..


Hångel Habibis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0