fortfarande inget internet

Så jag sitter hemma i bushän nu. Vandrade in på min kära syters rum när och en random kille höll på och rumlade runt. Det va lite pinsamt, funderade på om jag skulle sätta meij ner och prata om väder och vind, men jag tog mitt förnuft tillfånga och backa ut ur rummet.

Det va fotbollskupp med skolan igår, jag (som den uber-atletiska person jag är) tog snabbt platsen som målvakt, ingen annan ville stå heller så man kan juhe se det som en snäll tjänst jag gjorde min klass. I första matchen gjorde jag hela 3 mål (nytt rekord för meij) sen att det vart självmål va juhe inte riktigt lika bra. Släppte in 2 oxå, ingen i mitt lag träffadde motståndarnas mål, så vi förlorade med hela 5-0. Jag bröt nästan en nagel på kuppen med. Andra matchen gick bättre, inga självmål och endast 2 insläppta.

Idag vaknade jag utav att min sambo snarkade, ljudligt. Jag kunde inte somna om, och jag kom på att enda sättet att få henne att sluta va att väcka henne. Men jag ville inte ruska, slå eller skrika henne i örat för då fanns det en liten chans att hon kanske skulle bli lite irriterad. Så jag gick upp, städade lite ljudligt, det funkade inte. Så jag diskade lite ljudligt, det funkade inte. Så jag satte igång kaffe och rostade bröd lite ljudligt, det funkade inte. Så jag satte igång tv:n dock inte fullt lika ljudligt, det funkade inte. Så jag värmde en gammal waste-kanelbulle i micron, det vaknade den jävlen av. Men jag spelade in snarkningarna för lite pay back time senare ;).

Imorgon blire minigolf på östra stranden med klassen, spännande. Känner att det säkerligen absolut inte kmr bli ngn segerdans för meij. Så jag kan lika gärna satsa på sista plats och hoppas att det blir ett tröstpris..


Nu känner jag för att supa skallen av meij, spy och däcka i en buske på hamngatan, eller ngt annat skoj. Ciao!

Kommentarer
Postat av: .

Du borde verkligen sluta röka ... det har fan tillomed börjat synas i din hy... vid 18års ålder... illaaaaaaaaaa

2009-06-25 @ 19:10:01
Postat av: Anonym

I agree with mr.!

2009-07-06 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0