tårta & tattuering

Sitter hemma i Åled nu, släktkalas som är askalas hrmm not, har andats skogsluft sen jag kom hit med halv 3 bussen igår. Det fanns en himla massa anledningar att komma på besök; jag va grymt hungrig, behövde tvätta, orkade inte vara full eller hitta på dåliga ursäkter för att slippa vara social, sen fyllde min pappa år i veckan med så det vankas kalas med tårta. Mamma har tvättat och strukit åt meij och det enda jag har gjort är att legat framför Lost (hittade första sässongen i gömmorna) och käkat. Hade tom ambitioner att sluta röka, det höll 24 timmar, sen föll jag för grupptrycket från meij själv och min syster.

Vi har inte fått igång internetet i vår lägenhet ännu, sad but true. Så nu har jag fått ägna min tid åt andra grejor, jag och Majsan har börjat jobba av OC-sässongerna (rekomenderat tidsfördriv). Det står i alla fall en lapp på dörren om att det ska komma igång inom ngn dag, hoppas dessa dagar gått snart annars måste vi hitta en annan serie när OC är slut.
 
Amanda har dragit in till stan iaf, bara lämnat meij alldeles själv i soffan, dom sitter och disskuterar Ge-kås, Västergötland och konst i bordet brevid. Jag känner att jag inte riktigt har så himla mkt att bidra med så jag sitter som ett mobboffer (alldeles själv) i soffan och bloggar. Funderar på att jobba av ett par avsnitt om en stund.

Fyllde i min tattuering igår och Emma va den som höll meij sällskap. Gjorde inte så ont som jag förväntat meij och jag ska aldig mer åka vilse i Skåne för att tattuera meij i Sjöbo, han vart tydligen inte så bra. Men nu blev det bra, det är jämn färg, jag fick garanti och alla bokstäver syns.

Nu blir det dags för kaffe och tårta så ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0