hej

Hej jag heter Emma, har 3 "jobb" och har noll koll på det mesta. Utbildar meij till frisör, men börjar tvivla på att det är det jag vill. Jag har svårt att hålla rent så lever hellre i damm, skitigt golv och för mkt kläder i sängen när jag ska sova. Ett av mina största intressen är att supa meij full, hur patetiskt det än låter. Sen gillar jag charter med, men det är bara en ursäkt för att kunna köpa billig sprit och billiga cigg och ja, supa meij full. Överkonsumera kläder är en annan grej jag gör med stil, skor, kläder, sjalar, solglasögon pengar är easy come, easy go. Ibland försöker jag vara ekonomisk, men det går alltid åt skit. När man inser att man kan köpa vad som helst för pengar så är det inte lika kul att spara längre.

Nu börjar det låta som att jag ska sluta, detta blir bara mer och mer patetiskt..

Herregud, jag behöver förändring. Shut up and let me go, HEY!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0