hos mango

Sitter hemma hos Mango och smider planer inför kvällen och kommande helger.. Blir surprise surprise den 20onde och party på det. Internt och gH, orkar inte komma på ngt vettigare att skriva än att jag spräckte mina chinos imorse, sket i det och har gått med dom hela dagen.. Tänkte ta tjänstledigt imonn (finare ord för att skobba) och hänga runt och inte göra ngt särskilt.. Det tycker jag låter spännande..



Tack för bilderna Mango :D



För att inte efterlikna en party-pooper alltför mkt är det nog dags för meij att vara lite social och mongo.


Kommentarer
Postat av: Underbara Kicki

Hahaha!! Vad kul att du försökte ge mig en egen ego-rad på din blogg... En rad med bara dig o en rad med iaf 3 egobilder på mig... och... ja... haha!!! Betyder det att jag har fler egobilder på dig än på mig på din dator!

2009-03-01 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0