I Just Want Sympathy In The Form of You Crawling Into Bed With Me

Ganska random förjävlig dag..

Började med att ngn (nämner inga namn) hade satt värsta gap och skrik låten till ringsignal på den jävla väckarklockan. Vadå, tror jag att jag ska bli gladare och lixom hoppa upp ur sängen bara för att Braile med BMTH är det första jag hör på morgonen. Kanske, men IRL så var det snarare så att jag stängde av oljudet så jag skulle slippa huvudvärk och somnade om..

Vaknar igen av att min älskade lillasyster sätter igång samma klämgoa melodi på sin dator på högsta volym, tack för den och jag älskar säkert deij med någonstans lååångt in. Kollar på klockan och märker att jag har hela 30 minuter på meij innan bussen går. Fedt med najs asså. Tempo tempo, men vafan jag kan juhe inte andas. Så ngn gång under natten har jag alltså gått och dragit på meij världens förkyldning. Grattis Emma.

Det är helvetes jävla kuksnö ute så då blir det varma kläder, och varma kläder för meij är helt enkelt 2 st koftor ist för 1. Så up, up and away till bussjävlen och då när man står där helt själv på busshållsplatsen och inser att bussen egentligen skulle ha gått för 2 minuter sedan. Då inser man att man antagligen har missat den och börjar lunka hemåt, mitt i vägen ser jag att bussen kommer. Lite pinsamt att springa tillbaka till busshållsplatsen, fimpa ciggen krångla upp busskortet och försöka vara trevlig och glad mot den sura busschofförn. När man känner att hela jb-locos stirrar på en från längst bak i bussen. 

Inne i staden märker jag att jag har en hel kvart på meij innan jag börjar, så inom Ehouse för en mocca utan grädde. Och vafan lägger nooben i min mocca om inte en jävla massa grädde. Och inte en chans att man hinner stå där och klaga och vänta på en ny, för då har hela min kvart förvandlats till 5 minuter helt plötsligt. Ajajaj, jag får la gå och sörpla i meij den äckliga grädden innan jag kommer till det ljuva koffeinet på min väg till salongen. Yes, jag spillde inte ut hela och inte ens halva latten, men det kanske bara var tur. Sen när jag gått i slasket, uggsen har läckt in och mina strumpor är plaskvåta, så kommer jag fram till Salongen (woho). Bara för att upptäcka att jag är där en timme för tidigt, HellGee ambitiösa Emma är på G, Maria blev glad för lite sällskap. Men det var väl det enda possitiva med denna morgonen.

Det är väl ungefär så långt jag har kommit med dagen fast än klockan är 21.00. Tog bussen hem efter Salongen, käkade hos konurrenterna, MAX (men vad gör man inte för lite PBT?) och såg en söt film. Men tack och godnatt, denna jävla förkyldningen tar död på meij var väl ungefär vad jag ville komma fram till..


Puss på att springa omkring i en rutig skjorta och svettas i 7 timmar imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0