jag behöver fan seriös hjälp

Helvetes jävla kuk-piss. Jag är påväg in i en shoppingperiod nu om man kan säga så, det enda jag vill göra är att shoppa och allt jag ser är underbara outfits. Jag är en sjuk människa coh jag ser fan inte alla kläder och alla skor som ligger huller om buller på golvet. Varför vill jag bara ha mer? Vafan kan jag aldrig nöja meij för?? Jag vill ha skor och klänningar, oversized tishor och solsken.. Kalasnära att jag klickade hem båda dessa skoparen och litte till för en liten stud sen. Men GAAH!! Jag behöver fan seriös hjälp..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Cutie, jag har precis startat en ny tävling i bloggen det enda du behöver göra är att kommentera inlägget så att jag ser att just du är med och tävlar, ha en underbar kväll!

2009-03-18 @ 22:52:25
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0