lala

Fan funderar som fan på att ta ett till hål i tungan, men satt och snacka med min syrra igår och hon sa att det va sååå gay och att alla flator hade tungpircingar. Men whatever, googlade runt lite (sånt man får roa seij med när man är ledig och vill slippa plugga..) och hittade en jäkla massa coola pircingar,



Men de är nog lite extrema för meij just nu, kanske blir sugen på den i ögat ngn gång i framtiden.. Dragkedjan va så jäkla cool, men då måste man fan dela på tungan och allt, känner inte riktigt att det är ngt jag vill göra för tillfället..


Då är nog denna varianten lite mer för meij, haha, fan va töntig jag låter.. Men låter jag som en tönt, så är jag förmodligen det med..

Är officiellt wannabee Erica med, gjorde en likadan pircing som hon när vi va i Gbg, den i örat, tack för bilden bacon <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0